saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Sunday, January 16, 2011

Tips miliki kulit cantik PART II

kulit dia cantik kan ?korang pun boleh mcm ni :)


Assalamualaikum dan salam sejahtera. :D

eceh eceh ada pulak tip miliki kulit cantik PART II eh.?(klik SINI utk pergi ke part I)sbb aku rasa aku nak berkongsi lagi tip kulit cantik dengan korang semua (:


5. basuh tangan sebelum pegang muka
aku selalu cuba untuk motivasikan diri aku supaya akan basuh tangan dulu dengan sabun sebelum pegang muka aku.sampaikan aku bila aku mandi pun sebelum aku cuci muka aku akan basuh tangan aku dengan sabun dulu.benda ni memang nampak simple,tapi bagi aku sangat penting oke.tangan bersih,akan keluar ke muka (:

6. buat senaman muka depan cermin
cuba korang cuba tiap tiap pagi lepas bangun tidur je cuba mengadap cermin dan buat pergerakan mulut menyerong ke kiri dan ke kanan dalam kiraan sepuluh kali sambil mata korang terbuka.dah habis tu,cuba pulak buat dalam keadaan mata yang terpejam 10kali juga.ia membantu darah mengalir dengan baik (:


7. cuci muka mengikut urutan yang betul
haaaaa...yang ni mesti ramai tak tau kan,tapi kalau tau,baguslah (: .tau tak korang bila korang salah teknik urutan muka korang tak langsung akan cepat berkedut.haa takut tak ?cuba korang cuci muka dengan arah urutan yang betul iaitu dr bawah ke atas.






2 comments: