saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Thursday, January 13, 2011

terima kasih!mama :)


asyik asyik asyiknya bercinta ~ .haha ;P
bajet tgh bercinta ;P
rindunye aku nak menaip utk blog nih.firstly aku nak ucapkan terima kasih pada sape sape yg wish bufday aku semalam(12 jan).arigatoo!!!(sambil tunduk badan mcm org jepun tuh).
semalam masa bufday aku kebetulan pulak pensyarah aku bagi topik pasal pregnancy dan labour.waaaa.aku siyes terharu lepas tengok.betapa susahnya mak kita melahirkan kita korang taw.aku dpt bygkan.takut jugak bila aku tengok orang nak bersalin ni.korang tau tak bukan senang nak melahirkan ni.ada 3 stage yang terpaksa mak mak korang tempoh sebelum lahirkan korang.sakitnya toksah cerita lah.aku dengar pun aku dh dapat tau.itu baru dengar.so pada semua semua yang kat luar sana dan aku bercakap untuk diri aku sendiri.hargailah mak kita yang dah melahirkan kita kat dunia nih.semoga Allah panjangkan umur mak mak kita kat dunia ni.amin! (:

last but not least.jom hayati ~

No comments:

Post a Comment