saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Thursday, January 20, 2011

thaipusam dan KEK


hari ni 20 januari bersamaan dengan hari thaipusam.jom wish ramai ramai dekat kaum INDIA yang sambut.Happy Thaipusam day special wish aku dekat baby angel aku.(kira anak didik aku lah)biasa diorang akan sambut dekat batu caves.

aku bukan nak bercerita pasal thaipusam tapi pasal hari ni punya tarikh.
Macam biasalah kos aku bila hari cuti je,sengaja nak ambik masa buat kelas.aku mmg dh pasrah habis.aku cuba gagahkan diri pagi pagi cuti untuk bangun awl pagi.=.=.smpai kolej dh pukul 8 pagi.mmg aku bajet lecture aku masuk lambat.al maklumlah cuti.ngntok jugak aku dalam kelas.mana taknye dari pukul 9 pagi sampai pukul 3 stgh ptg.bayangkan!hari ni jugak lah hari jd lecture aku en.yunus.aku tabik spring kat dia,walaupun hari ni hari jadi dia,dia gagahkan diri nak ajar kami.arigato!lepas dh habis dia ajar kami bwk kek ramai ramai,buat surprise.eceh.sedap kot kek,kek king`s banana dengan cokelat.nyum nyum.(lebih kurang kek mcm gmbar kat ats ni)


p/s: teringat plak aku dekat kek secret recipe ice cream tuh =.=


No comments:

Post a Comment