saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Wednesday, June 15, 2011

kawww timmm lah pak lang(HAZAMA AF9)!CONGRATZ IRINE NADIA MARCELLO :D

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Aku doakan semuanya baik baik je.Oke sebelum nak mula tulis entry nih.aku nak ucapkan tahniah lagi sekali dengan cik IRINE NADIA MARCELLO yang selamat bertunang pada 12 Jun 2011 bersamaan dengan konsert AF9 FINAL berlangsung.So aku rasa ramai je yang kenal dengan dia.salah sorang blogger yang famous dan aku rasa dia sgt comel dan sweet.yang penting tak sombong oke (: .


irine dan encik tunang ;'D .comei je.*irine pinjam gambar kejap eh :P

Oh berbalik pada tajuk asl aku.ehemm..walaupun KONSERT FINAL AF9 dah lama habis hari ahad hari tuh.tapi aku nak jugak masukkan dalam blog aku. *hazama punya pasal aku no hal ;p

Pada yang dah tau keputusan dia,aku nak cakap lagi nih.biar aku umumkan tempat yang ke-4 dulu yee...kasik deborr la sikit ;p .oke tempat ke-4 jatuh kepada Azri AF9..dengan trademark dia..manntaapppp!masa umum tu aku mcm dah tau.


Azri atau nama penuh dia Mohd Azri B. Abdullah berasal dari Selangor.



oke malam tuh dia bawak dua lagu satu lagu aku tak pasti tajuk dia lah ;P dan satu lagi lagu single dia sendiri iaitu NISKALA.
kat bawah ni ada video klip dia.korang bole tengok oke (:








oke nak umumkan tempat ke-3 pulak.aku pun sgt tak sangka.tapi aku lega lepas nama dia disebut.sbb aku tau dia ni boleh dikatakan pesaing Hazama jugak la kan.tapi aku tak bapa suka dia sangat.nmpak macam gedik sikit.sikit lah.jgn marah peminat dia ;P
dan tempat ke-3 ialah Fina!sasssuuuuu!katanyewww ;p


Fina atau nama sebenar dia Nurshafinaz Binti Jebat berasal dari melaka.org melakau ni.heee.



malam tu dia bawak lagu satu harapan dari jacylnn victor(betul ke aku eja ni ;p) dan single terbaru dia ynag bertajuk menangis lagi.dia cakap lagu ni ada kena mengena dgn diri dia.






Jeng jeng tibalah ke saat yang ditunggu tunggu oleh aku ;p .Disebabkan aznil sebut tempat pertama dulu so aku pun ikut jugak dia.Tempat pertama jatuh kepadaa.....dup dap dup dap.....HAZAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!yeeeeeeeahhhhhhh.aku bertepuk tangan dekat rumah kot bila nama HAZAMA kena sebut ;p .Siyes tak sia sia lah usaha dia selama ni.dan utk pengetahuan korang dia penah jugak diterima masuka af4 tapi dia tak masuk.*alasan dia aku tak pasti pulak.

tapi siyes aku rasa sangat adil dan berbaloi HAZAMA menang :D .oh aku terlupa sorang lagi LENA.haha.time nama hazama kena umum first dia bukan nak ucap tahniah ke apa.ish,jeles lah tuhhhh ;P..


OKE ni aku post gambar LENA AF9 dulu

Lena atau nama sebenar dia Lenaber Binti Haidir berasal dari Sabah.oh lupa trade mark dia "BOLEH BAH KALAU KAU"


Lena bawak lagu bunkface tak silap tajuk dia dunia dengar lagu dia sendiri iaitu sisa hidup kita.




dan last but not least
HAZAMA aka PAKLANG atau nama sebenar dia Hazama Ahmad Azmi berasal dari Kuala Lumpur
trademark dia KAWWW TIMM!huhu :D


dan malam tuh aku memang terpukau dengar dia nyanyi lagu tomok-pukau dan lagu dia sendiri iaitu cinta teragung ;')



anyway CONGRATZ UTK AZRI,FINA.LENA DAN juga HAZAMA dan aku dapat tau 6 orang pelajar AF9 dah masuk artis bawah ASTRO.bestnyeee :D.2 lagi tu ERUL AF9 dan NERA AF9.

No comments:

Post a Comment