saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Saturday, June 18, 2011

lagi best!lagi BEST!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua (:

Dalam sedar tak sedar cuit sem pun dah nak habis.lepas ni masuk praktikal balik dekat terengganu pulak.and then insyaallah habis dan boleh keja dan kumpul duit.hehe. :'D

Entri sebelum sebelum ni aku ada cerita kan pasal kereta yang aku minat.tapi makan tahun jugak kereta tu kalau nak dapat.sila baca ENTRI ni kalau nak tahu kereta yanga aku maksudkan.So aku pun telah mengambil keputusan nak beli kereta yang termampu dulu lah kan.heee.

Mula mula kau igt nak ambik kereta yang kecik kecik je macam kereta kelisa ke kancil ke.tapi kereta tu kan dah tak keluar lagi.So dipendekkan cerita minggu ni aku tak ingat hari apa.masa tu siaran MHI.dan aku terpikat dengan kereta Myvi terbaru daripada perodua.gila best.aku rasa nak pengsan bila tengok.Hati melonjak lonjak nak beli.tambah lagi bila diorang ada keluarkan satu warna purple.*warna faveret aku.

Bila tengok pada function dia.sangat best.ada GPS kot.aku perghh lagi lah tergugat.dalam hati dah memberontak nak.tapi tnggu kerja insyaallah tahun depan aku beli.doakan lah yeee...oh MYVI MYSTERIOUS PURPLE.aku dah tergoda ;'P




LAGI BEST!LAGI BEST!LAGI BEST! :D

1 comment: