saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Saturday, March 5, 2011

kereta mahal.jaga jaga !

Assalamualaikum dan salam sejahtera (:

Lamanya aku tak update blog ni kan.sori sori sgt sbb sejak kebelakangan ni sibuk dengan praktikal nya.Bila balik dah mengantok.Tak sempat nak taip entry baru ~

Oke bercakap psl kereta kereta mahal.Kereta mana yang korang paling suka?Aku suka SWIFT SPORT.haha~
Mula mula dulu aku tak bapa nak berkenan dgn swift sbb dia lebih kurang je mcm kelisa.kecik je.tapi pada suatu hari.eceh eceh.aku tetiba terminat plak kat dia.bila mana aku pergi ke tesco dekat melaka.kat situ ada lah pameran keta keta.siyes aku terpegun kejap bila pandang SWIFT tu.padahal aku pernah tgk je keta tu.Tapi hari tu aku betul betul JATUH cinta dekat keta tu~

Tapi bagi aku kan.keta keta mahal atau mewah ni ada kelebihan dia tersendiri.

Yang pertama dah tentulah sebab body dia sangat bergaya dan lebih eksklusf(tak taulah betul ke tak aku eja ni ;P )


Tadaa aku guna model SWIFT SPORT semestinya.SEE!body dia sgt cantik kan.aku SUKA :D




dan yg ni pulak kereta ferrari.tapi aku tak pasti ferrari yg model mana.Body dia boleh tahan SMART.



Yang keduanya,enjin dia super power.
Tak percaya korang boleh cuba.Dan ada yang siap boleh buat Drift berbagai.Power tak power kan.

Dan yang LAST sekali.
ialah......


Orang belakang takut nak langgar.
Haha.yg ni aku setuju.Sbb kereta mahal kalau terlanggar.nak kena ganti betulkan gila mahal.Tak caya korang trylah.

Last but not least..

SWIFT SPORTS i LOVE u! :P *tetibe



No comments:

Post a Comment