saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Saturday, February 5, 2011

oh ganuu kita! :D

taknak tunjuk muke.blueek ;P


Assalamuaalaikum dan salam sejahter u ollls~ :D

Dah lama jugak rasanya tak update blog nih..Kali ni nak cerita pasal apa aku buat masa cuti tahun baru cina baru baru nih.tengok tajuk mungkin dah tahukan aku pergi mana.
Full time aku rasa cuti aku dipenuhi aktiviti ke terengganu.Aku orang ganu ke?Oh tak tak.sbnrnye aku pegi sana utk menghadiri majlis tunang.bukan majlis tunang aku,tapi abg sepupu aku.dia bertunang dengan orang terengganu.

iklan budak comel tgh pegang botol susu sokojap :p

******* ^_^

Dari port dickson betolak hari rabu tak silap aku.Tapi singgah bermalam dekat rumah makcu aku merangkap mak aku punya adik.Sampai dekat umah dia pun dah memalam buta.So sampai je terus tido.Pagi tu aku saja dok belek belek gambar lama dekat rumah maksu aku.muahaha.dan aku jumpa nih. :P

cuba carik mana aku :D

Sampai dekat ganu aku dgn sdara sdara carik homestay...weee nasib dpt homestay elok.aku suka :D .besau punye homestay.harga pun berpatutan.ada 4 bilik.ada ruang tamu dgn dapur.aku ada buat video promot homestay tuh.tapi taknaklah tnjuk.aku sogan ;P


********



Esoknya hari jumaat ciap ciap lepas je smayang jumaat kami pergi.Bialah gambar gambar ceritakan apa yang berlaku lepas tu..weeee~


ni dia tunang abg sepupu aku.comel tak?org ganu oke ;P


yeayyy.!dh betunang dah abg sepupu aku sorang ni(baju kaler putih).aku bila lagi ?tettt.gatai noo ;P



dan terserempak dgn dia nih.kwn abg sepupu aku



akak aku cakap yg nih artis kumpulan maximus.knp aku tak tau ? =.=


memang aku rasa penat gila lepas balik rumah.tapi puas.
puas lepas dpt pow abg aku.ngeee :D


aku pow dia baju nih.hehe.korang ado ? ;P




5 comments:

  1. oh..baju atas skali tu..aku baru nk bli..haha

    ReplyDelete
  2. comel nyer tunang abg sepupu awak tu yer

    ReplyDelete
  3. aku skema:yg kaler biru tuh ek ?jgn ambik no 12 ! ;p

    ReplyDelete
  4. alinac :comelkan..tgklah bkal adik sepupu dia ;p

    ReplyDelete
  5. awak awak. amek gamabar tak nampak muke pun dah comel. suke suke! nak tiru post ni lepas ni. :)

    **kalau aku yang buat macam lah comel kan??**

    ReplyDelete