saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Thursday, February 2, 2012

Aku ini hina.

Setiap malam,setiap waktu,setiap hari,
Kadangkala bersendirian,mengalirlah airmataku,
Memikirkan Ya Allah sungguh banyaknya dosaku ini.

Aku ini hinakah Ya Allah ?
Kadangkala hati ini sering alpa mengingatiMu,
Sedangkan Kasih dan SayangMu tidak pernah lupa kau berikan.

Ya Allah,ingatkan aku Ya Allah...
Ampunkan aku Ya Allah..
Dosaku tidak terhitung...sesungguhNya hanya kau yang mengetahui..

Dikala entri ini kutitipkan..
Mengalirlah airmataku ini,
Sungguh aku ini hina,..Maafkan aku Ya Allah..
Bimbinglah hambaMU..

Sesungguhnya kau Maha Memberi,Maha Mengetahui..

Nukilan rasa seorang insan hina..




No comments:

Post a Comment