saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Wednesday, July 13, 2011

ENTRY KHAS : Pengalaman berjauhan dengan keluarga episod 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera ~ :D

Bertemu lagi kita di rancangan entry khas ;P .huahua

Oke kali ni meh nak citer pasal tempat praktikal aku.Hari pertama datang dah buat spoil.ahaha.konon konon diorang tak tau yg patutnya kita orang kena masuk praktikal hari ahad.tapi kita org dtg hari isnin.O...M..G! kena kot.

Budak budak ni lah..dah tak pasal2 kena ganti sehari..yelah kan dekat terengganu hari ahad dah keje kan.Tapi takpe buat buat cool~...HOD Fisioterapi dekat Hospital terengganu ni okelah buat masa ni,cuma dia susah nak senyum sikit.haha.tapi yg tak boleh blah bila dia cakap.'oke saya harap batch kamu semua akan tunjukkan yang kamu adalah batch yg terbaik pernah dtg praktikal kat sini.lagi pun saya tengok pada rupa semuanya nampak baik-baik je ni."eceh eceh.dia tak tau otai punye diorang ni.termasuk aku ;P .haha.belum waktu rehat pukul 1.pukul 12.40 am dah curik curik keluar rehat kat pintu belakang ;P .haha.*aku terpaksa ikut je.sbb diorang ajak ;P

Lepas tu ada penolong HOD tu lah merangap pembantu dia.memang gila sempoi.lelaki lah.umur dalam 5o lebih macam tu.dia siap boleh cakap lagi."janganlah kalut-kalut lagi kat sini,relak-relak dulu,lepak lepak pantai ke."haha.memang sempoi.kasi thumbs up dekat tuan haji! ;D

Apa lagi budak budak ni dah tau macam tu.memng gila punya rileks lah...*tapi aku tak ;P .kadang kadang je lah.heeee :B

So far aku rasa oke praktikal dekat Hospital kuala terengganu ni.okelah.takda stress-stress.aku harap sampai bila bila pun.

aku takmo panjang cerita.nanti dah ada kamera.aku masukkan gambar oke.nampak kosong pulak ada tulisan je kan.nnti aku tangkap gmbar tempat yg menarik ada dekat terengganu ni.mcm biasa lah sambil menyelam minum air.tapi jgn minum sampai lemas.tak gitu ? ;D

adios ~ :D

p/s:tak sabar-sabar nak bulan RAMADHAN (:

No comments:

Post a Comment