saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Friday, July 15, 2011

CINTA MUKA BUKU :D

"Kita berkenalan hanya dalam muka buku,kau hantar petanda suruh aku terima kamu"

tengok tengok lirik atas ni dah nampak sweet kan.Aku tau ramai je yang berkawan dan kenal daripada facebook atau pun muka buku.sebab aku pun macam tu ;D

Sebab zaman sekaran ni,dah boleh dikatakan semua orang ada facebook sendiri.
Kat sini aku bukan nak bercerita macam mana nak pilih kawan kawan dari facebook atau muka buku ni,tapi aku nak berkongsi satu lagu.

Lagu ni adalah lagu najwa latiff sendiri.mana tak tahu sapa najwa latiff.boleh pergi sini najwa latiff.
First time aku tahu mengenai dia pun dari blog orang lain.diringkaskan najwa latiff ni ialah seorang budak youtube.sebab apa?semua apa yang dia nyanyi,dia akan berkongsi dekat YOUTUBE.aku first-first dengar dah jatuh hati dengan suara dia.unik dan sangat comel.

Maaf!tengok tu dah melencong cerita.tadaaaaa.ni lah lagu yang aku maksudkan :






sila dengar dan tengok sampai habis dulu

korang suka tak lagu ni?aku suka :D.lirik dia bagus (: .ce try dengar meh ~


1 comment: