saya suka tgk mereka tersenyum (:

"Cukuplah Allah yang menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik – baik pelindung" (Ali Imran 3:173)

Tuesday, October 11, 2011

terima kasih jadikan saya KUAT !

Dulu2 saya selalu saja bertepuk sebelah tangan,
tapi takpa awak,
terima kasih jadikan saya KUAT !

Pernah saya dikecewakan sebab CINTA,
tapi takpa CINTA,
terima kasih jadikan saya KUAT !

Saya selalu sahaja mengalah walau apa hal pun
tapi takpa,Allah kan ada,
terima kasih jadikan saya KUAT !

Mak saya tak bagi saya menangis depan dia sebab itu tanda LEMAH,
tapi takpa mama,
terima kasih jadikan saya KUAT !

Pernah je saya GAGAL dalam ujian,
tapi takpe GAGAL,
terima kasih jadikan saya KUAT !

Saya pernah jatuh beberapa kali dalam HIDUP,
tapi takpa sebab apa ?
sebab semua tu buatkan saya lagi KUAT.
terima kasih ALLAH! ^____^

No comments:

Post a Comment